הגשמת חלומות, מימוש עצמי,
יזמות עסקית וחברתית בגיל הפלוס!

"כִּי אִם לֹא עַכְשָׁו אֵימָתַי?"

אז מה באמת נדרש מאיתנו כדי להגשים חלומות ומה מונע מאיתנו להעז ולחלום?
מה אפשר לעשות כדי שהגשמת חלומות תהפוך לדרך חיים? והאם יש לזה מתכון סודי ומבטיח?
איך מוסיפים חיים לשנים? (ולא רק שנים לחיים:)
מה היתרונות הבולטים של יזמות (חברתית או עסקית) לעומת כל אלטרנטיבה אחרת?
כיצד כל זה יכול לעבור מחלומות ודיבורים למעשים?
והכי חשוב: מהו הצעד הראשון? מאיפה צריך להתחיל? ומי (ומה) יכולים לסייע לכולנו לצאת אל הדרך?

בדיוק בשביל זה...
הנני כאן!

שמחה להכיר, שמי דפנה פרנקל, אמא של ענר והלל (המקצוע האמיתי שלי:) רעיונאית, מפתחת תוכן, פרויקטורית, מנחה, מרצה ויועצת עסקית. והכי חשוב  נשיאת כבוד בללה לנד 🙂 מתנדבת סדרתית ואופטימית חסרת תקנה.

בשבע השנים האחרונות לימדתי, הנחתי, הדרכתי וליוויתי מעל ל-1000 איש/ה בדרכם העסקית, מתוכם כ-200 מבני ובנות הפלוס שבחרו דווקא בפנסיה להגשים חלומות ולפתוח יזמויות עסקיות וחברתיות – יחד יצאנו לדרך – בחנו את האתגרים, מיפינו את החוזקות, יצרנו פתרונות מותאמים וסללנו את הדרך להגשמת החלומות.
וכך, תוך כדי תנועה (ומבלי שכיוונתי לזה) גיליתי שיש לי ביד מעין “מתכון בסיסי” ובשורה של ממש – אותם אני יכולה להפיץ לעולם, וזה… שימח את ליבי עד מאוד! כי כל מה שאני יוצרת בעולם העסקי (ובכלל) אני עושה מתוך אמונה מלאה שכל אלו שאצליח לקדם לא רק שיביאו לי פרנסה, אלא גם יקדמו את עצמם, יתפתחו אישית ועסקית, יסייעו לאחרים ואחרות ויפיצו סביבם מעגלי אור וטוב. וככה כולנו, בשיטת האדוות, נוריש לילדינו ונכדינו עולם טוב מזה שקבלנו (נשיאת כבוד בללה לנד כבר אמרתי? 

נגן וידאו

אז מה אני יכולה (ורוצה:) להציע לך?

שתי אפשרויות מעולות ליציאה אל הדרך:

הרצאה

ו\או

סדנת יום תהליכית ואינטראקטיבית

"לפעמים חלומות מתגשמים"

הרצאה מרגשת ומעוררת למחשבה

 משך ההרצאה: 70 דק’

 תוכן ההרצאה: בהרצאה אני מציגה נתונים ומגמות מישראל ומן העולם כולו, סוקרת את ארבעת הסיבות הטובות ליזמות בגיל הפלוס – סיבות בריאותיות,  כלכליות, רגשיות ואנושיות, מציגה את עיקרי “המתכון” ליציאה לדרך, כולל מידע על מי ומה יכולים לעמוד לצידנו? ומשלבת סיפורים אמיתיים של אנשים ונשים שאני ליוויתי לעבר הגשמת החלומות (וכן, כן, אני מספרת גם על הקשיים והאתגרים ולא רק על רגעי התהילה:)

*ניתן לקיים כהרצאת זום, באופן פרונטלי ואפילו היברדי.

"לפעמים חלומות מתגשמים"

סדנת יום תהליכית ואינטראקטיבית

 משך הסדנה: 4 שעות + פעילות המשך במשך חודש (בקבוצת וואטסאפ/פייסבוק סגורה למשתתפי הסדנה)

 מטרת הסדנה: העלאת מודעות לאפשרויות השונות, תרגול וגילוי עצמי (גם אני יכול/ה וזה אפילו כיף:) חיבור ונטוורקינג בין משתתפי הסדנה, העמקה ולמידה של מושגי יסוד.

מבנה הסדנה:
*הרצאת פתיחה – יזמות עסקית וחברתית בגיל הפלוס – נתונים ומגמות מישראל ומן העולם כולו, מושגי יסוד, כלים וגופים שיכולים לסייע בדרך.
*תרגיל היכרות אינטראקטיבי יצירתי ומהנה – המשלב אתגר ומשימתיות, צילומים, שיתופי פעולה, אומנות ההצגה האישית ונטוורקינג מרגש.
*הפסקה קצרה
*רעיונאות, סיעור מוחות וחשיבה המצאתית – משחק קבוצתי מהנה אשר ממחיש הלכה למעשה את התחומים בו הוא עוסק ומוכיח לכל משתתפ/ת שבכולנו טמונה היכולת להגות רעיונות ויוזמות.
*סיכום והנחיות להמשך תקשורת בקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק.

נשמע מעניין מדויק ומועיל?
בי נשבעתי...
זה באמת כזה:)

לקבלת פרטים נוספים והצעות מחיר
כתבו לי מייל או וואטסאפ ונתקדם בשמחה

או השאירו פרטים ואחזור בהקדם!

מעוניינים לקרוא מעט על ארבעת הסיבות הטובות לעידוד יזמות עסקית וחברתית בגיל הפלוס? (כולל הרצאות טד מובילות, ראיונות עם פרופ יובל ומובילי דעת נוספים)

קומץ עדויות של בני ובנות הפלוס
אותם ליוויתי בשנים האחרונות

מעט ממה שאומרים עליי אחרים:

כמרצה ומנחת סדנאות

ד"ר דינה אייזן
ד"ר דינה אייזן מרצה ומנחת סדנאות
קרא עוד
שלוש שעות ישבתי מרותקת בהרצאה של דפנה, והזמן נדמה כדקות אחדות! דפנה מרצה בשמחה ובהתלהבות (כמו כל דבר שהיא עושה), ומחלקת בנדיבות ידע וחוכמה שהופכים כל מה שנראה לכאורה קשה ודורש מאמץ (שיווק, כבר אמרתי?) לחוויה נהדרת של נתינה מעומק הלב. דפנה היא אדם יוצא דופן. יצירתית, מקצועית, בעלת חזון ואנרגיות בלתי נדלות ואני ממליצה בחום לשמוע את הרצאותיה בכל התחומים. זאת חוויה נהדרת!
 לירז וויצמן בריש
לירז וויצמן בריש בהיותה בחברת אפק
קרא עוד
" לאחרונה נאלצנו להתמודד החברה עם תהליך לא פשוט של צמצום עובדים. כדי להקל על המפוטרים ולו במעט, החלטנו לקיים עבורם כנס ליווי והכוונה תעסוקתית. במהלך הכנס דפנה העבירה את הרצאתה" נפלאות הרשת – אפיקי פרנסה חדשים ומרגשים" ההרצאה היתה חוויתית, מעניינת ומרתקת! פתחה בפנינו נקודות ראיה נוספות וטובות להתפתחות תעסוקתית קבלנו ידע רב, טיפים מועילים ורעיונות מעולים! דפנה ככל הנראה נולדה לעבוד עם אנשים, היא מלאת אופטימיות ואנרגיות טובות וממש מעניקה זריקת מוטיבציה לכל מי שמאזין לה. ממליצה בחום!"
עופרי ארנון
עופרי ארנון בהיותה במ.מ.ת.ק עמק הירדן
קרא עוד
"אני גיליתי את הרשת כמו כל האימהות, כשאין זמן לעשות קניות עושים אותן ברשת אבל את נפלאות הרשת באמת, גיליתי בהרצאה של דפנה והאמת, הופתעתי!!! דפנה הציגה בהרצאה בצורה ברורה מובנת ובגובה העיניים את האפשרויות הבלתי נגמרות שנמצאות ברשת, אפשרויות שלי לא היה מושג ירוק עליהן. מבחינת תעסוקה ופרנסה כמות המידע הקיימת היא אדירה אך דפנה ממקדת ומארגנת את המידע בדרך נפלאה (והכי חשוב אתה לא יוצא יותר מבולבל ממה שנכנסת:) אני בטוחה שההרצאה הזו היא רק קצה המזלג אבל אני יכולתי להמשיך לשמוע אותה עוד שעות – כי פשוט היה מרתק! כל מי שיצא מן ההרצאה נראה היה כמי "שהגלגלים שלו התחילו לעבוד" והוא רעב לעוד!
פזית ראובן - מועצה אזורית גליל תחתון
פזית ראובן - מועצה אזורית גליל תחתון בהיותה מנהלת מח' תרבות והספריות
קרא עוד
הגעתי לדפנה במסגרת הקמפיין "זרעים של תקווה" ומן הרגע הראשון לשיחתנו קשה היה שלא לחוש בקצב, בלהט, באמונה וברצון האמיתי להשפיע, להטיב ולפזר זרעי תקווה. על אף שלא הכרנו קודם ברור היה לי שאנו תומכים במיזם החברתי ומזמינים הרצאה. לשמחתי ההרצאה הייתה קולחת, נעימה, אופטימית ומרתקת והקהל שהגיע נהנה עד מאוד. אני בטחה שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה!
בת שבע רייס
בת שבע רייסבהיותה מנהלת מתנ"ס חיספין
קרא עוד
משתתפי ההרצאה שהתקיימה במתנ"ס שלנו, זכו לחוות הרצאה ממוקדת, איכותית ומקצועית. כזו הפותחת אפיקי חשיבה ותקווה. דפנה באנרגיות בלתי נתפסות, בדיבור רהוט וקולח, ובאנרגיות מתפרצות - הצליחה לגרום לכולנו לא רק להקשיב אלא אפילו גם להשתכנע. ממליצה בחום ובאהבה.
בהערכה רבה, רוברט ארונוב
בהערכה רבה, רוברט ארונוב בהיותו מנהל "החווה החקלאית"
קרא עוד
"דפנה היקרה, אין ספק שבורכת בכישרון: להבין את הצורך של האדם ולתת לו בדיוק את הפתרון הנכון! האנרגיות שיש בך מדבקות ... והרעיונות שלך ..? אין לי מושג מאין הם מגיעים אבל הם אחרים, מיוחדים ולדעתי, פשוט גאוניים"
הקודם
הבא

פרויקטים, פיתוח תוכן ורעיונאות

סמי בר לב - ראש מועצת קצרין (1980-2013 )
סמי בר לב - ראש מועצת קצרין (1980-2013 )ויו"ר הרשות לפיתוח הגליל(לשעבר)
קרא עוד
"דפנה היא יזמית ויצירתית, בעלת רעיונות ייחודיים, אישה אשר מסוגלת להגות תכנית ולהתאימה לפרויקטים שונים. דפנה אחראית, חרוצה, אמינה ומסורה. ניתן להגדיר אותה כשחקנית נשמה"
אטי קוריאט אהרון - רשות הטבע והגנים
אטי קוריאט אהרון - רשות הטבע והגניםבהיותה מנהלת תחום קהל וקהילה-מחוז צפון.
קרא עוד
"הייתה לי זכות גדולה, לפגוש את דפנה פרנקל, ליהנות מחשיבה מחוץ לקופסה, להתרענן בחשיבה חדשנית ויצירתית, ובעיקר לפגוש בראש פתוח!"
לביא מאירי
לביא מאיריבהיותו מנכ"ל תיירות ניר דוד
קרא עוד
"אני מכיר את דפנה כבר שנים ארוכות, ולאורך כל אותן שנים היא לא מפסיקה להפתיע בכושר היצירתיות שלה שלא יודע מנוחה, ברוח היזמית שלה שחושבת תמיד קדימה, ביכולת הכתיבה המדהימה שלה שבעזרתה היא כותבת ומפתחת תוכן. דפנה יודעת לקחת פרויקט, ללמוד אותו לעומק, לאתר את הפוטנציאל שלו ולתפור לו חליפה שלמה, גדולה על מידותיו העכשוויות אך מתאימה בהחלט לפוטנציאל הגלום בו וכך בסופו של תהליך להוביל את הפרויקט למחוזות חדשים ויפים יותר. מי שיזכה לשתף פעולה עם דפנה בתחומי כישוריה הרבים, יראה ברכה בעמלו וימצא הנאה רבה בעבודתו!"
אורן משולמי,
אורן משולמי, בהיותו מנכ"ל החפ"ק
קרא עוד
"הכרתי את דפנה במסגרת תפקידי. גיליתי אישה עם חזון, יכולת בניית אסטרטגיה ויכולות תכנון וביצוע מרשימות. ברצוני להודות לה מקרב לב על העבודות שעשתה עבור החברה ובטוחני שנמשיך להיעזר בה בהמשך."
עינת מ.גדיש
עינת מ.גדיש בהיותה מנהלת שיווק אתר ראש הנקרה
קרא עוד
"דפנה היא ללא ספק אחת הנשים שמשאירות עליך רושם עז וחיובי ביותר... כזה שבעקבותיו ממש בא לך לעשות משהו יחד. יצירתית. כריזמטית ומלאה חיות ואמביציה סוחפת."
בהערכה רבה, רוברט ארונוב
בהערכה רבה, רוברט ארונוב בהיותו מנהל "החווה החקלאית"
קרא עוד
"דפנה היקרה, אין ספק שבורכת בכישרון: להבין את הצורך של האדם ולתת לו בדיוק את הפתרון הנכון! האנרגיות שיש בך מדבקות ... והרעיונות שלך ..? אין לי מושג מאין הם מגיעים אבל הם אחרים, מיוחדים ולדעתי, פשוט גאוניים"
הקודם
הבא

בואו ונגרום לזה לקרות!
חלומות מתגשמים –
כשנותנים להם סיכוי!

אינך יכולה ככה סתם ללכת...

במימונה של דפניס כבר ביקרת?
 יש שם מלא חומרים מעולים וחינמיים
שיכולים לחסוך לך הרבה זמן, אנרגיות וכסף…