הבית האופטימי

תקנון האתר

הקדמה אופטימית:)
כמתבקש מנשיאת הכבוד בללה לנד שהיא גם בעלת הבית הזה וגם אופטימית חסרת תקנה – כולי תקווה ואמונה שלעולם לא נזדקק לתקנון זה על מנת ליישר מחלוקת, יתרה מזו אני מאמינה שאין בכלל צורך שתחול ביננו אחת שכזו:) אבל מאחר ומעת לעת אני מגיעה מללה לנד לביקור במציאות – החלטתי בכל זאת לצרף לבית שלנו תקנון – שכל תפקידו יהא לשקף, להבהיר, להאיר פינות נסתרות, לתאם ציפיות וליצור ביננו הסכם שאני אוהבת לכנות – הסכם כוונות הלב.

*מטעמי נוחות התקנון בלשון נקבה, ואולם כל הנאמר בו מתייחס לנשים ולגברים כאחד. 
*הבית האופטימי כולל אתר תוכן/ בלוג/ חנות מקוונת/ אתר הדרכות/ קבוצת עבודה 
*בעלת האתר: דפנה פרנקל

אתר התוכן/בלוג:
1.השימוש באתר על תכניו והשירותים הניתנים בו, מוצעים לך בכפוף לקבלתך את כל התנאים הכלולים בתקנון ומתוך כך הגלישה באתר ו/או הרשמתך לבלוג, לקבוצת המנבטה, לאתר ההדרכות ובאופן כללי לשימוש באתר ייחשבו להסכמה מצדך לתנאים אלה.
2. הבית האופטימי הנו אתר המכבד את חופש הביטוי אך אינו מכבד תופעות רשת פוגעניות אשר נעשות בשם חופש זה, ולפיכך הנהלת האתר רשאית להשעות, לחסום או להפסיק לאלתר את גישת הגולש/ת לשירות אם יפרו את תנאי התקנון ו/או יפגעו ברוח האתר וערכיו.
3.הנהלת האתר רשאית לעדכן את תנאי התקנון מעת לעת.
4.אין לעשות באתר ובתכניו או באמצעותו כל שימוש למטרות בלתי חוקיות ו/או בלתי אתיות.
5.ההרשמה כמנוי בכל אחת מהתוכניות והקבוצות מיועדת ומותרת לגילאי 18 ומעלה. בהרשמתך הנך מצהירה כי גילך הוא אכן מעל 18 שנה.
6. אין לרשום לאתר הבית האופטימי ו/או לאחד משירותיו אדם אחר שלא בהסכמתו ו/או ללא נוכחותו מול המסך בשעת הרישום ולאחר שהוסברו לו כל תנאי תקנון זה.
7.הרישום באתר הוא לשימוש האישי והבלעדי של הגולש אשר אינו רשאי להעביר את הרשאת השימוש לאדם אחר כלשהו.
8.בכל עת ניתן להסיר את הרישום שלך מרשימת התפוצה של האתר ומן הבלוג על ידי לחיצה על כפתור “בטל הרשמה” ו/או “הסר” אשר נמצאים בתחתית כל דוא”ל שתקבלי מאיתנו – יחד עם זאת במידה וחלילה ולאחר הפעולה לא התבצעה הסרה – אנא כתבי לנו דרך תיבות הצור הקשר באתר ו/או צרי קשר טלפוני והנושא יטופל.
9.אין לעשות באתר כל שימוש מסחרי אשר יפגע בזכויות הטבעיות של בעלת האתר, כל זכויות הקניין הרוחני וזכויות היוצרים בכל החומרים המקוריים הנמצאים בו שייכים לבעלת האתר – אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר על כל שלוחותיו (ובכלל זאת תכנים מקבוצת העבודה, וובינרים, מדריכים כתובים וכיוצא בזה), אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.
10.בכוונתי לעשות כל שניתן ולדאוג כי האתר ושירותיו יהיו זמינים בכל עת. יחד עם זאת אין ביכולת הנהלת האתר להתחייב לזמינות רצופה ללא תקלות וללא “נפילות”. כמו כן רשאית הנהלת האתר להפסיק את השימוש באתר מעת לעת לצורכי תחזוקתו וארגונו. לא יינתן כל פיצוי כספי/זיכוי בשל תקלות או הפסקות בשירות.
11.הנהלת האתר עושה כל שביכולתה על מנת שעל חומרי האתר, בתוכו ובשלוחותיו השונות לא יופיעו פרסומות חיצוניות יחד עם זאת ולמען הסר ספק יצוין כי הנהלת האתר אינה אחראית לתוכן מודעות, “באנרים” או לכל חומר פרסומי באתר. האחריות לכך על המפרסמים בלבד. בנוסף, הימצאותם של קישורים (“לינקים”) לאתרים אחרים אינם מהווים ערובה לתכנים באתרים אלה מבחינת מהימנותם, שלמותם, או מכל בחינה אחרת.
12.גילוי נאות באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז ( במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה. המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.
13.אתר הבית האופטימי אינו מהווה תחליף ליעוץ אישי, הנהלת האתר עשתה ותעשה כל שביכולתה להעביר את המסרים בצורה ברורה, נהירה ומטיבה. אך אינה אחראית לפרשנות אישית ולהחלטות שתתקבלנה כתוצאה מהן.

אתר ההדרכות:

1.כל סעיפי התקנון הקודמים רלוונטים גם לאתר ההדרכות.
2.ברור ומוחלט כי אתר הבית האופטימי מכבד את לשון החוק: במקרים בהם בוצעה העסקה במכר מרחוק (עסקה המבוצעת באמצעות טלפון או אינטרנט) תהיו  זכאים לבטל את העסקה עד 14 יום מיום ביצוע העסקה. שיעור דמי הביטול יהא: 5% מערך העסקה או 100 ₪ הנמוך מבניהם. (סעיפים 14ג- 14 ה לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א 1981). במקרה והיה הביטול לאחר שהוחל בקורס יהיה חייב הצרכן לשלם לעוסק גם את החלק היחסי ממחיר העסקה בגין החלק היחסי בקורס שאותו צרך. אך לצד כיבוד החוק כלשונו – נשמח אם תילקח בחשבון על ידך העובדה כי מדובר במוצר דיגיטלי שלעיתים קרובות נלוות אליו גם הטבות ממשיות – ואת התועלת שהפקת ממנו עד לרגע הביטול לא תמיד ניתן יהיה להעריך.

לפיכך – לפני כל ביטול והחזר כספי – נשמח לשוחח אתך, לבדוק יחד מהו החלק היחסי בו צפית ואיזו תועלת הפקת מן העסקה בכללותה (כולל השהיה באתר ובקבוצה) ויחד להגיע להסכם שיהא הגון והוגן לשני הצדדים.

חנות מקוונת
• אתר הבית האופטימי מופעל ע”י דפנה פרנקל ומשמש גם בתור אתר מכירות לרכישת ספרי המחברת ומוצרי השראה נוספים.
• הרכישה באמצעות האתר/החנות המקוונת כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה – עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.
• האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.
• ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי.
• באם התבצעה הרכישה באמצעות כרטיס אשראי – העסקה תתבצע לאחר אישורה ע”י חברת האשראי.
• מחיר המוצר באתר כולל את המע”מ ודמי המשלוח (למעט אם צוין מפורשות אחרת)
• החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.
*התמונות והסרטונים המצויים באתר מיועדים להמחשה בלבד. ייתכן שוני בין תיאור ומראה המוצר, כפי שהוא באתר, לבין מראהו במציאות, זאת בין היתר של המגבלה להעביר מצג מדויק באמצעות תמונה המופיעה על גבי מחשב
*כל ביטול עסקה יבטל באופן אוטומטי כל הטבה ו/או זכות ו/או מתנה שקיבלה הלקוחה במסגרת העסקה, והלקוחה תשיב הטבה זו מייד עם ביטול העסקה ו/או החזרת המוצר
• ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לבעלת האתר. עם זאת ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוחה. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך רכישת המוצר.
• במקרה של ביטול העסקה, תחזיר הלקוחה את כלל המוצרים בגינם זוכתה.
• אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוחה כבר קיבלה את המוצר לרשותה, הלקוחה תשא בעלות משלוח המוצר חזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי
ביטול.
*מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
• הנהלת האתר תדאג לאספקת המוצר ללקוחה לכתובת שהוקלדה על ידה בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות.
• הנהלת האתר לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
• הנהלת האתר לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
• הנהלת האתר מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע”י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
• כפתור “שלח” יש משום הסכמה להנהלת האתר או למי מטעמה לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק לך מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים של האתר.

דין וסמכות שיפוט
• פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך.

אינך יכולה ככה סתם ללכת...

במימונה של דפניס כבר ביקרת?
 יש שם מלא חומרים מעולים וחינמיים
שיכולים לחסוך לך הרבה זמן, אנרגיות וכסף…