לצאת ממירוץ העכברים!

דפנה פרנקל · אפריל 16, 2020


אם עיניך קוראות עכשיו את המילים הללו… אז ככל הנראה את/ה רוצה לצאת מ”מירוץ העכברים” מן המינוס, מן הפקקים, מן ה “ניין טו פייב” בעבודה שאת/ה לא ממש מחבבים (ואולי אפילו משעממת אתכם), מן המשרה שלא משאירה לך זמן פנוי למשפחה, מן הלופ האינסופי של עוד ועוד שעות עבודה במטרה להגדיל הכנסות, ומן הגילוי המבאס שכמה שלא מגדילים זה שוב לא מספיק…אם כן, אז אני לגמרי אתך! והבשורה המשמחת היא שזה בהחלט אפשרי: כי לשמחת כולנו אנחנו חיים בעידן חדש ומתחדש (וזה לא סתם שם מפוצץ:) וכמות ההזדמנויות הנקרית בדרכנו גדולה מאי פעם! והדלתות? הן פתוחות בפני כל אדם ואישה. אני ובמו עיניי ראיתי סיפורי הצלחה מרגשים של צעירים בתיכון ו”זקנים” בפנסיה, של אנשים ונשים מישובים שכוחי אל, של יוצאי הייטק ושל “פשוטי העם” שקודם לכן עסקו במקצועות “רגילים” לחלוטין ועכשיו נמצאים עם עסקים משגשגים ביד.

אבל…וזה אבל חשוב: כשרוצים לצאת ממרוץ העכברים – צריך להיזהר שלא ליפול למלכודות:) ואני מדברת על מלכודות שטבעי לגמרי שניפול לתוכן ומכל הסיבות הטובות: מהתלהבות, מדבקות במטרה, מן הרצון האנושי להגשים את החלום ומשכנוע עצמי. וכן, לצערנו לפעמים גם יש מי שמנצל את הרצון הזה כדי למכור לנו  אשליות ועוד ב”שיטות של פעם” יענו להפעיל עלינו טריקים, שטיקים ומניפולציות זולות. אז מה עושים? לומדים לזהות את המלכודות ולהיערך לקראתן! זה מצמצם את כמויות הטעויות, ושימו לב אמרתי מצמצם לא מנטרל – כי להימנע לגמרי מטעויות הרי אי אפשר (וביננו גם לא רצוי :)) ולכן  במדריך הזה ריכזתי עבורך את המלכודות הנפוצות והמוכרות (בחלקן התנסיתי ונפלתי בעצמי ועל חלקן שמעתי מעמיתים וחברים לדרך:))

*גילוי נאות – בכל ההדרכות אני עושה שימוש בביטויים, שמות והגדרות (שהמצאתי לבד או ליקטתי לאורך הדרך ותרגמתי לשפת הנשמות:) שמן הסתם לא תמצאו בספרי וקורסי השיווק המסורתי. אם תרצו לדעת מדוע תציצו באודות/ סרטון מי אני? ותגלו שזה בהחלט קשור לאיפה (או מדויק יותר לאיפה לא:) למדתי, מה שאני יכולה להבטיח לך זה שכל אחד ואחת מהם “נוסה” בחיים על אמת – בראש ובראשונה עליי ואחר כך על מאות ואולי אלפי בעלי ובעלות עסקים שהתנדבו בחפץ לב לניסוי ויצאו ממנו מחוזקים ושמחים:)

תוכן הקורס - ניתן ללחוץ על שם הפרק בכדי להכנס לשיעור

+106 enrolled
לא רשום

קורס כולל

  • 1 שיעור

אינך יכולה ככה סתם ללכת...

במימונה של דפניס כבר ביקרת?
 יש שם מלא חומרים מעולים וחינמיים
שיכולים לחסוך לך הרבה זמן, אנרגיות וכסף…