מכתוב – פיתוח תוכן, סיפור עסקי, כתיבה שיווקית

דפנה פרנקל · מרץ 31, 2020

והפעם אני מתחילה קצת הפוך ומעלה כאן, שחור על גבי מסך, את כל מה שלא תקבלו בהדרכה הזאת! ולמה להתחיל בשליליות? סתם ככה, כי השוק כל כך מוצף בהדרכות כאלו שחשוב לי לתאם ציפיות ומראש. אז…לא תקבלו בהדרכה הזו תבניות מוכנות לכתיבה וגם לא הנחיות לכתיבת קופי מנצח עם תוצאות מובטחות ובטח שלא תקבלו בה נוסחים בשיטת “העתק – הדבק – שגר – שלח ושכח:)” ולמה? לא כי זה לא קיים ו/או אפשרי לי ללמד, אלא כי אני פשוט לא מאמינה בזה! וככל שאני רואה יותר ויותר טקסטים לעוסים ומעייפים שנראים דומים להפליא לאחרים (ומרגישים לי כאילו יצאו הרגע מתוך מסוע לוהט של “מבצע סוף שנה קבלו טקסט במתנה”) כך אני מתבססת באמונתי יותר (וכן, יש מצב שזה טבע האנוש ואני רק מחפשת לעצמי צידוקים לדבוק באמונתי:) אז מה כן יש בהדרכה הזו? טוב ששאלת! יש בהדרכה המון תשובות טובות לשאלות נפוצות: כמו איפה כדאי להשתמש בכתיבה עסקית/ שיווקית? מה עושים כש”צריך” לכתוב והראש ריק ומיובש? ואיזה טריקים מגניבים וקלים ליישום יוכלו להנביט לכם בראש עשרות רעיונות לפיתוח תוכן? מה ההבדל בין “סתם” כתיבה לכתיבה שיווקית? מהי מחסנית תוכן ולמה היא כלי הנשק הסודי והמומלץ שלי? מהן מלכודות הכתיבה הידועות שממש כדאי לכם להיזהר מהן? מהו סיפור עסקי אישי? מתי, האם, ולמי כדאי לספר אותו? ואיך בעזרת אותיות, מילים ומשפטים – נוכל לשנות את המכתוב שלנו:) אז…מחכה לך בצד השני של ההדרכה – שניפגש? ובכל מקרה, חיבוק גדול ולחיי הספינות שבדרך.    

*גילוי נאות – בכל ההדרכות אני עושה שימוש בביטויים, שמות והגדרות (שהמצאתי לבד או ליקטתי לאורך הדרך ותרגמתי לשפת הנשמות:) שמן הסתם לא תמצאו בספרי וקורסי השיווק המסורתי. אם תרצו לדעת מדוע תציצו באודות/ סרטון מי אני? ותגלו שזה בהחלט קשור לאיפה (או מדויק יותר לאיפה לא:) למדתי, מה שאני יכולה להבטיח לך זה שכל אחד ואחת מהם “נוסה” בחיים על אמת – בראש ובראשונה עליי ואחר כך על מאות ואולי אלפי בעלי ובעלות עסקים שהתנדבו בחפץ לב לניסוי ויצאו ממנו מחוזקים ושמחים:)

תוכן הקורס - ניתן ללחוץ על שם הפרק בכדי להכנס לשיעור

+49 enrolled
לא רשום

קורס כולל

  • 1 שיעור

אינך יכולה ככה סתם ללכת...

במימונה של דפניס כבר ביקרת?
 יש שם מלא חומרים מעולים וחינמיים
שיכולים לחסוך לך הרבה זמן, אנרגיות וכסף…