אם עברת איתי את שאר ההדרכות בבית האופטימי שלי, ואפילו אם רק את חלקן – בטח כבר ברור לך מה הוא אותו “היריון עסקי” שעליו אני מדברת כל כך הרבה. ואיך כל ההתבחבשות בשאלות המי? מה? למה? מתי ואיפה? מקדמות אותו בצורה תקינה:) ועכשיו כמו בכל היריון, בקצה חודש או 22 חודש סופסופ הגיעה העת ומותר ורצוי לשאול את ה”איך”? איך כל מה שדייקת ובידלת ומיתגת יהפוך למשהו שמישהו ישמע עליו, יזדקק לו, ירצה בו וירכוש אותו. ובדרך כלל כשאני אומרת ללקוחות הנשמה שלי שבעולמות השיווק שלי יש הרבה יותר מן המוכר והידוע (אתר, כרטיסי ביקור, “פליירים”, פה לאוזן וכ”ו) הם מביטים בי במבט מבולבל וחשדני, וכשאני אומרת שאם יוצרים תמהיל שיווקי מדויק ותוכנית פעולה מושכלת אפשר לפעמים גם להתחמק מ”אוקיינוסים אדומים” רווי מרפקים ומתחרים (ואולי אפילו לוותר על פייסוש, אינסטוש וכל השאר:) הם מחייכים בהקלה וזיק של תקווה ניצת בעיניהם.  אז כן, המיני קורס הקצר הזה אכן עושה את המובטח והוא מכיל 7 אסטרטגיות/ כלים שיווקיים קצת אחרים, תובנות וטיפים – מהם ניתן לייצר תמהיל שיווקי שיהא מותאם בדיוק עבורך! בהתאמה לנ.צ העסקי שלך, לבית העסק שלך, ללקוחות שלך ולא פחות חשוב מזה – אליך! אז…מחכה לך בצד השני של ההדרכה שניפגש? – ובכל מקרה, חיבוק גדול ולחיי הספינות שבדרך.

*גילוי נאות – בכל ההדרכות אני עושה שימוש בביטויים, שמות והגדרות (שהמצאתי לבד או ליקטתי לאורך הדרך ותרגמתי לשפת הנשמות:) שמן הסתם לא תמצאו בספרי וקורסי השיווק המסורתי. אם תרצו לדעת מדוע תציצו באודות/ סרטון מי אני? ותגלו שזה בהחלט קשור לאיפה (או מדויק יותר לאיפה לא:) למדתי, מה שאני יכולה להבטיח לך זה שכל אחד ואחת מהם “נוסה” בחיים על אמת – בראש ובראשונה עליי ואחר כך על מאות ואולי אלפי בעלי ובעלות עסקים שהתנדבו בחפץ לב לניסוי ויצאו ממנו מחוזקים ושמחים:)

תוכן הקורס - ניתן ללחוץ על שם הפרק בכדי להכנס לשיעור

+49 enrolled
לא רשום

קורס כולל

  • 3 שיעורים

אינך יכולה ככה סתם ללכת...

במימונה של דפניס כבר ביקרת?
 יש שם מלא חומרים מעולים וחינמיים
שיכולים לחסוך לך הרבה זמן, אנרגיות וכסף…