ת’אמת ועם יד על הלב – איזה בעל/ת עסק יכולים להרשות לעצמם שלא לבקש “תראו אותי!” ? וכן, כן, גם הצנועים, השקטים ואפילו הנחבאים אל הכלים ושונא החשיפה שביננו יודעים כי עצם קבלת ההחלטה להקים עסק היא בין היתר בשלות עצמית ועבודה יומיומית על העכבות והאמונות המגבילות שלנו, על מנת שנהיה מסוגלים לשים את עצמנו בקדמת הבמה ולומר בלי חשש: “תראו אותי, הנני כאן, מחכה שתראו – אותי ואת המתנות שיש לי להעניק לכם”.
ואני חושבת שהיה זה ג’ף רוברטי שאמר: “העסק שלנו הוא רק תירוץ להתפתחות האישית שממילא עלינו לעבור” ולא אל חשש – תהליכי ניראות, בידול (מלשון הבדל) ומיתוג אינם חייבים לעלות הון! ממש לא, בעידן האינטרנטי – כמעט הכל ניתן לבצע לבד ו/או בעלויות מצחיקות. ובמיני קורס הזה נתחיל להבין איך לעשות זאת. נבין גם למה לנו בכלל בידול, והאם הוא באמת הכרחי לכל עסק ובכל שלב? נגלה איך נראה לקט ההנחיות למבדל המתחיל ומה כדאי בעצתו לעשות ומה פחות? נלמד מהו מיתוג בהגדרתו? ואיך המילה המפוצצת הזו באה לידי ביטוי בעסק הקטן (שבו אני ועצמי זה סך כל העובדים?) נבין איך יוצרים מיתוג וזהות עסקית בכלים ביתיים ולפעמים אפילו חינמיים? (נכיר כלים, אפליקציות, שטיקים וטריקים שיגרמו לכם לטפוח על המצח ולתהות איך לא ידעתם עליהם קודם:) ואפילו נגלה איך נמלטים מ3 מלכודות קטלניות שיכולות להביא את העסק שלנו למצב בריאותי לא משו וחלילה גם אל ערש דווי אז…שניפגש? מתה שכבר תראו אותי 🙂 מחכה לך בצד השני של ההדרכה, שניפגש? – ובינתיים חיבוק גדול ולחיי הספינות שבדרך.
התחברו
הצפיה בקורס דורשת כניסה למערכת,במידה ויש לכם שם משתמש וסיסמה אנא הכניסו אותם למטה